חותמיסטית ששווה להכיר

גלי הרפז

מחזור ג’ בחותם, מלמדת אזרחות.      

שווה לי לקום בבוקר כי:

כל יום שלי מלא בעשייה, עניין ולמידה מתמדת. אני פוגשת מגוון עצום של אנשים שמשמחים ומרגשים אותי, יש לי מקום לעשות הרבה מאוד דברים שאני אוהבת ולקדם נושאים שחשובים לי. התלמידים שלי מרגשים אותי עד דמעות.

הרגע הכי מרגש שהיה לי בכיתה:

בשיעור אזרחות תלמידה מאוד כעסה על עוולה אזרחית שמתרחשת במדינה בנוגע לנושא מסוים שקרוב לליבה ובמשך מספר שיעורים היא העלתה את הכעס והאכזבה שלה בעניין, עד שלבסוף היא ביקשה שנעתור יחד לבג”צ. מבחינתי זה חלק מהמהות של הוראת אזרחות.

משפט בלתי נשכח שתלמיד/ה אמר/ה לי:

כבר כמה שנים שאני מלמדת בלשון נקבה בשבוע האישה הבינ”ל, ובדרך כלל גם בוחנת בלשון נקבה. במבחן שנכתב בלשון נקבה אחת הבנות כתבה לי שפעם ראשונה שהיא הרגישה שהיא באמת מבינה את השאלות במבחן, ותודה על כך שנתתי לזה מקום. מאותו שיעור ומבחן היה לנו שיח מגדרי מעניין מאוד בכיתה – כזה שמעורר ופוקח עיניים לנושא.

הדבר הכי חשוב שגיליתי על עצמי:

שאני חייבת להיות בלמידה ובאתגר תמידי, ושבניגוד למה שחשבתי על עצמי יש לי הרבה סבלנות ואורך רוח.

החותמיסטית שהכי עזרה לי:

דורית שפרבר מצוות הליווי הייתה לי בשנתיים הראשונות עוגן, כותל, מקום בטוח, מכיל ויציב בתחילת הדרך שהייתה מאוד מטלטלת וקשה, ובלעדיה לא בטוחה אם הייתי מצליחה.

העצה הכי טובה שהייתי נותנת לעצמי לפני שהצטרפתי לחותם:

להבין שהמערכת אמנם עצומה ומלאת “באגים” אבל יש הרבה מקום לעשות ולהשפיע בכלל ובחלקת האלוהים שלך בפרט; ויחד עם זאת הייתי מציעה לעצמי לא לנסות להצליח הכל בשנה אחת. לחלק את המטרות שלי ולהיות סבלנית וסלחנית כלפי עצמי, לבחור מקום אסטרטגי לשבת בחדר מורים.

בעוד חמש שנים אהיה:

מקווה להיות במקום ובעמדה משפיעה ומשמעותית, ולהרגיש שאני מאתגרת את עצמי ועושה דברים גדולים עם אנשים איכותיים שמעוררים בי השראה.

 

אתר זה מוגן על ידי reCAPTCHA ו-Google מדיניות הפרטיות ו תנאי השירות לישם.
This site is registered on wpml.org as a development site.